سئو سایت | طراحی فروشگاه اینترنتی

ساخت وبلاگ

چه زماني بايد از لينک هاي نوفالو nofollow استفاده کرد؟

لينک نوفالو nofollow چيست؟

يکي از قابليت هايي که بيش از 14 سال پيش به گوگل اضافه شد، امکان نوفالو کردن لينک ها به وسيله دستور nofollow بود. اين کار به دارندگان وب سايت کمک کرد که لينک هاي خارجي خود را از دسترس خزنده هاي گوگل خارج کنند و با اين کار از پنالتي شدن خود به دليل اسپم جلوگيري و لينک گذاري هاي ربات هاي اسپمر را بي اثر کنند. شما مي توانيد جزئيات بيشتر در خصوص لينک هاي نوفالو مطلب درباره لينک‌هاي nofollow بيشتر بدانيد! را مطالعه کنيد تا در ادامه در مورد اين بحث کنيم که چه زماني بايد از اين دستور استفاده کنيد.

Google با استفاده از الگوريتم پنگوئن لينک هاي سايت شما را بررسي کرده و در صورتي که لينک سازي غير طبيعي و اسپم ديد شما را جريمه مي کند يا به عبارت ديگر پنالتي گوگل شامل حالتان خواهد شد.

از طرفي از آنجايي که گوگل پر استفاده ترين موتور جستجو است بيشتر دارندگان وب سايت بايد خودشان را با استاندارد هاي گوگل وفق بدهند تا بتوانند از بررسي هاي مختلف که توسط الگوريتم هاي مختلف انجام مي شود، سر بلند بيرون بيايند. شما مي توانيد مطالب زير را درمورد الگوريتم ها و جريمه هاي گوگل مطالعه کنيد.

سئو سایت | طراحی فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت سئو سایت | طراحی فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پونه poonehmedia بازدید : 94 تاريخ : پنجشنبه 3 آبان 1397 ساعت: 16:29

نظرات چه تاثيري روي سئو دارند و چطور نظرات سايت خود را افزايش دهيم؟

يکي از مواردي که در سئو حرفه اي نبايد از آن غافل شد، در نظر گرفتن بخش ديگاه ها و نظر دهي در زمان  طراحي سايت است. شايد بعضي از افراد وجود بخش نظرات و ديدگاه هاي کاربران را بي اهميت بدانند، که البته اين افراد کاملا در اشتباه هستند.

در اين مطلب از پونه مديا قصد داريم اهميت تعداد ديدگاه ها را بر روي سئو بررسي کنيم و بعد از اين که از تاثير نظرات بر روي سئو با خبر شديد به سراغ راههاي بالا بردن تعداد نظرات و ديدگاه ها مي رويم.

 چرا تعداد نظرات براي کيفيت سئو سايت شما مهم است؟

به طور کلي کاربري که براي شما در قسمت نظرات ديدگاه خود را نسبت به محتوا مي گويد، محتواي شما را به طور کامل مطالعه کرده و براي آن ارزش قائل شده است که زمان خود را براي نظر دهي صرف کرده است. همچنين زماني که يک کاربر نظر خود را در مورد محتواي شما مي گويد، در بالا بردن تعداد کلمات و کلمات کليدي شما مشارکت مي کند که اين موضوع تاثير مستقيمي بر روي سئو سايت شما خواهد داشت.

تعداد نظرات بالا و بازخورد در خصوص يک مطلب يا محصول در وب سايت شما تاثير مثبتي روي ساير کاربران دارد و آنها را نيز تشويق به مشارکت در محتواي شما مي کند که اين موضوع مي تواند براي شما بسيار مفيد باشد. به عنوان مثال حتي خود شما زماني که قصد دانلود يک نرم افزار و يا خريد اينترنتي يک محصول را داريد حتما سري به قسمت نظرات مي زنيد و تقريبا هميشه در آن قسمت اطلاعت به درد بخوري پيدا خواهيد کرد که روي خريد کردن يا خريد نکردن (يا به طور کلي روي اقدام نهايي) شما موثر است.

 

سئو سایت | طراحی فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت سئو سایت | طراحی فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پونه poonehmedia بازدید : 78 تاريخ : پنجشنبه 3 آبان 1397 ساعت: 16:25

خرید بک لینک چیست و چرا گوگل خرید بک لینک را جریمه می کند؟

 

يا خريد بک لينک اشتباه است؟

بله! خريد بک لينک اشتباه است و گوگل کاملا غير قانوني بودن اين کار (البته از نظر گوگل) را تاييد کرده. زماني که افراد اقدام به خريد فروش لينک مي کنند در اصل در حال دور زدن الگوريتم هاي گوگل هستند که اين موضوع اصلا براي محبوب ترين موتور جستجوي جهان خوشاند نيست، چرا که اولويت گوگل هميشه بر اين بوده است که کاربر از نتايج جستجو ارائه شده راضي باشد و از طرفي يکي از ابزار هايي که گوگل با استفاده از آن ميزان محبوبيت سايت و مطالب شما را مي سنجد تعداد بک لينک ها و اعتبار سايت هايي است که به شما بک لينک داده اند.

به زبان ساده تر گوگل هر کدام از بک لينک هاي داده شده به سايت شما را يک راي مثبت تلقي مي کند.

شايد تصور کنيد که مي توانيد با استفاده از خريد بک لينک از سايت هاي معتبر گوگل را فريب دهيد، ولي بايد گفت که سخت در اشتباه هستيد چرا که نظارت گوگل بر وب سايت هايي که در فهرست خود دارد بسيار پيچيده و قوي است!

تصوير زير اخطار گوگل در خصوص خريد بک لينک و تاثير منفي آن بر روي رتبه بندي سايت را به ما نمايش مي دهد.

 بک لينک چگونه بر نتايج جستجو گوگل تاثير مي گذارد؟

 

سئو سایت | طراحی فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت سئو سایت | طراحی فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پونه poonehmedia بازدید : 104 تاريخ : پنجشنبه 3 آبان 1397 ساعت: 16:20